any thing

any thing

any thing you want
any thing

any thing

any thing you want

بسکتبال ۱۴ – NBA 2K 14 PC Game

| دانلود بازی بسکتبال ۱۴ – NBA 2K 14 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم شده BlackBox بازی NBA 2K 14 با لینک مستقیم ##

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

» شما می توانید بازی NBA 2K 14 را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

توضیحات بازی: هر ساله شاهد عرضه‌ی قدرتمند عنوان شبیه ساز بسکتبال شرکت ۲K Games یعنی NBA 2K هستیم و امسال هم ظاهرا یکی از کاندیداهای بهترین بازی ورزشی در مراسم اسپایک NBA 2K14 خواهد بود.سایت‌ها و مجلات مختلف شروع به انتشار نقد‌های خود از این بازی کردند.

بازی NBA 2k14 که بازیکنان زیادی را در انتظار خود قرار داده است بالاخره برای XBOX360 توسط کمپانی ۲K Sports منتشر شد. بازی NBA معمولا داستانی را دنبال نمیکند بلکه آن کسی که باید داستانی را برای بازی درست کند گیمر است. شباهت های فراوان حرکات دست، نوع خوشحالی، نوع مربیگری و……. باعث به وجود امدن یه شاهکار میشود. در این نسخه به حالتی روی گرافیک کار شده است که بازی کن دیوانه وار به ادامه ی بازی میپردازد. بسیار زیبا روی صورت کارکترهای بازی کار شده است برای مثال یک شخصیت واقعی را نام میبرم. جیمز بر روی دست های خود خالکوبی هایی دارد که در بازی نیز همان خالکوبی هارا می بینیم که نشان از گرافیک عالی بازی است. تیم سازندهی بازی، بارها با افتخار از سیستم فشرده سازی جدید خود تعریف کرده است، سیستمی که به آنها اجازه میدهد ۳۰۰۰ انیمیشن جدید، به انیمیشنهای قبلی اضافه کنند. نتیجهی کار آنها کاملا قابل تشخیص میباشد. حرکت بازیکنان در زمین بسیار روانتر از قبل شده است و آنها با چابکی و آزادی خاصی در اطراف گردش میکنند، از نظر ظاهری نیز حرکات بسیار متنوعتر و طبیعیتر از NBA 2K13 شده است.

تیم های تشکیل دهنده بازی از لیگ برتر NBA انتخاب شده اما اصلی ترین موضوع در مورد سری ارائه شده از بازی NBA 2K14 گرافیک بازی و کیفیت تصویر می باشد . شرکت سازنده سعی کرده در بازی چهره های بازیکنان را به صورت واقع گرایانه طراحی کند اما گرافیک بازی بدون جلوه های ویژه نمیتواند طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد . جلوه های ویژه در بازی میتواند یکی از دلایلی باشد که گیمیرها ، بازی را مورد توجه خود قرار بدهند . کنترل و تنظیمات بازی همچون نسخه های قبلی قابل تغییرات دلخواه می باشد.

 

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

 

 


 

» شما می توانید بازی NBA 2K 14 را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

بسکتبال 14   NBA 2K 14

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista/Win7/Win8)
RAM: 512MB of memory or more (1GB for Vista/Win7/Win8)
HDD: At least 9GB of free hard drive space
GPU: 128MB or more memory. DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support. Required Chipsets: Radeon HD 2400 or greater / Nvidia 6800 GT or greater
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

 

» سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core 2 Duo processor or equivalent
RAM: 2GB of memory or more
HDD: 10GB of hard disk space or more
GPU: 512MB video card that supports Shader Model 3.0 (Nvidia GeForce 8800 GT or better)
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

 

» نام فارسی: بسکتبال ۱۴
» نام انگلیسی: NBA 2K 14
» ناشر: ۲K Games
» تاریخ انتشار: September 28, 2013
» سبک بازی : ورزشی , بسکتبال

 

» پسورد اولین اکسترکت (برای فایل اول): www.pocketgames.ir
» پسورد دومین اکسترکت (برای فایل دوم): www.blackboxrepack.com

» حجم تقریبی : ۵٫۱ GB

 

بسکتبال 14   NBA 2K 14  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
بسکتبال 14   NBA 2K 14  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
بسکتبال 14   NBA 2K 14  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
بسکتبال 14   NBA 2K 14  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
بسکتبال 14   NBA 2K 14  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
بسکتبال 14   NBA 2K 14  دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.